Kemer Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ve İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü ekipleri ve Kemer’de yaşayan yabancı uyruklu kadınlar, Kemer ilçe merkezinde temizlik faaliyeti yaptı.
Uygulama Oteli’nin yanındaki dere içinde yapılan temizlik etkinliğine, Kemer Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Serap Minta ve belediye personeli de katıldı.
Minta, yaptığı açıklamada, Kemer’de temizlik konusunda vatandaşların daha duyarlı davranmaları gerektiğinin altını çizerek, etkinliğe katılan yabancı uyruklu kadınlara teşekkür ettiğini söyledi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
2
Başarılı Kadınlar Kız Çocuklarına Hayallerini Anlattı
100 kez okundu
3
Kahramankazan’da Şehitler ve Gaziler İçin Vefa Programı
71 kez okundu
4
Hıdırlık Kulesi Çevresinde Tarih Canlanıyor
58 kez okundu
5
Gemlik’e Modern Kapalı Pazar Geliyor
56 kez okundu