Üsküdar Belediyesi Afet İşleri ve Destek Hizmetleri Müdürlüğü ekipleri, Eskişehir ve Uşak’ta çıkan orman yangınlarına müdahale etmek için harekete geçti. Ekipler, 2 su tankeri, 4 araç ve 15 personelle Eskişehir’deki yangının kontrol altına alınmasına katkı sağladı.
Eskişehir’deki operasyonun ardından ekipler, Uşak’ın Sivaslı ilçesinde başlayan yangına müdahale için bölgeye intikal etti. Üsküdar Belediyesi’nin desteğiyle buradaki yangın da kısa sürede kontrol altına alındı.
Yangın söndürme çalışmalarının yanı sıra ekipler, yaralanan hayvanlara da müdahale etti. Uzman personel, yangının yayılmasını önlemek için Eskişehir ve Uşak belediyeleriyle koordineli şekilde çalıştı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
2
Başarılı Kadınlar Kız Çocuklarına Hayallerini Anlattı
100 kez okundu
3
Kahramankazan’da Şehitler ve Gaziler İçin Vefa Programı
71 kez okundu
4
Hıdırlık Kulesi Çevresinde Tarih Canlanıyor
58 kez okundu
5
Gemlik’e Modern Kapalı Pazar Geliyor
56 kez okundu