Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, ilçeye kazandırdıkları projelerle dikkat çektiklerini belirtti. Giresun Aydındere Belediye Başkanı Nuri Demir’e yapılan çalışmaları anlatan Sandıkçı, “Canik’in geleceğine değer katıyoruz” dedi.
Başkan Sandıkçı, kentsel dönüşümden eğitime, sağlıktan sıfır atık projelerine kadar birçok alanda çalıştıklarını vurguladı. “Eser ve hizmet belediyeciliği anlayışıyla çalışıyoruz” diyen Sandıkçı, yeni projeleri hayata geçirmeye devam edeceklerini ifade etti.
Canik’in geleceğine yönelik yatırımların sürdüğünü belirten Sandıkçı, “Sahada çalışarak örnek projeler üretiyoruz. Hemşehrilerimizin hizmetine sunmaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
2
Başarılı Kadınlar Kız Çocuklarına Hayallerini Anlattı
100 kez okundu
3
Kahramankazan’da Şehitler ve Gaziler İçin Vefa Programı
71 kez okundu
4
Hıdırlık Kulesi Çevresinde Tarih Canlanıyor
58 kez okundu
5
Gemlik’e Modern Kapalı Pazar Geliyor
56 kez okundu